2017. február 7., kedd

2016 Téli Bajnokság Díjkiosztó



Február 4-én, szombaton sikerült megszerveznünk a találkozót a 2016 Téli Bajnokság győztesének, Baráth Veronikának, akit egy általa választott könyvvel jutalmaztunk meg. Meghívtuk a két zsűrit is, Szöllösi Kristófot és Hujder Adrit. Sajnos Adri nem tudott eljönni, így négyen vágtunk neki a nagy kalandnak; az Aréna Plázában található Libriben azonnal az áhított könyvvel találtuk szemben magunkat. Vera az Acélszenteket választotta, már akkor ezt szerette volna, amikor még nem is tudta, hogy Kristóf is eljön velünk, így ez mindkettőjüknek nagy meglepetés volt.

Ezen ihletet kapva rájöttem, hogy én is meg akartam venni az Acélszenteket, bár sokadik helyen állt a listámon, és aznap egyáltalán nem terveztem magamnak könyvet vásárolni, de ha már így alakult, legalább nagyszerű lehetőség kínálkozott a dedikálásra is.

A Frei Kávézóban ültünk le, és órákon át csak beszélgettünk, mindenről, ami eszünkbe jutott, sokat nevettünk, sok értékes tapasztalatot szereztünk, és megismerhettük egymást végre személyesen is. Aztán együtt ebédeltünk, és már el is szaladt az idő, indulni kellett, de a jó hangulatot megőriztük, és hazavittük magunkkal.

A győztes novellát ITT olvashatjátok.

A találkozóról képek is készültek, melyekből néhányat megosztunk veletek is.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése