2017. július 12., szerda

Perger Brigitta


Tizenhárom éves lehettem, amikor megnyertem egy versmondó versenyt az általános iskolámban. Kaptam egy könyvet ajándékba és onnantól kezdve megváltozott az életem. Nem az volt a fontos, hogy elsőként lássam Rihanna új klipjét a tévében, hanem az, hogy minél több könyvet el tudjak olvasni. Minél többet legyek egy más világban, távol a valóságtól.

A szüleim elváltak, nehéz időszak volt, és nekem csak a könyvek maradtak, az írás és az olvasás. Egyre több ismerősömmel próbáltam megszerettetni könyvklubot, amit alapítottunk. A könyvek világa által nagyon sok kedves embert ismerhettem meg, köztük egyik jó barátnőmet Barbit is, akinek a blog ötletét és indítását köszönhetem.

Az olvasás a mindennapjaim részévé vált. Nagyon szeretem a könyveket, folyamatosan bővítem gyűjteményem. Aktív felhasználója vagyok a moly.hu közösségi oldalnak. Olvasok krimit, pszichológiai, romantikus, erotikus regényt, thrillert. Blogomon rendszeresen olvashatjátok a könyvekről írt értékeléseimet. Mellette még verseket, novellákat olvashattok tőlem. Versenyekkel, játékokkal is próbálom gazdagítani a blog életét.

„Általában aki olvas, az ír is” – látom pár helyen mostanság. Velem is ez a helyzet. Kiskorom óta írok, először meséket, majd vámpíros történeteket.
Mindig megmosolyogtatnak, ha kezembe veszem ezeknek a kéziratait. Jelenleg egy pszichológiai regényen dolgozom, amit szeretnék kiadatni minél előbb, témája a családon belüli erőszak.

Imádok utazni, leginkább vonatozni, a legtöbb ihletem is utazás közben szokott jönni. Számomra az írás a menekülés volt… mostanra pedig az életem része lett. Egy hosszú nap után nem az ágyba dőlök be, hanem leülök a laptopom elé és írok még egy fejezetet…


1 megjegyzés:

  1. nagyon szimpinek tüsz *.* egy kiadónál dolgozom, és hasonló könyvekez adunk ki...mármint hasonló színvonalú könyveket. Szívesen segítek neked, ha szeretnéd! Alig várom, hogy beszélgessünk :)

    VálaszTörlés